پرواز به سوي آزادي

پرواز به سوي آزادي

ما آمده ايم تا پرواز كنيم .....

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پرواز یک آرزو

روي تپه اي بلند

در كنار درختان سبز

با صداي پاي آب

به غروب مينگرم

غروب تيره و غمگين خورشيد

و به اين فكر ميكنم

دنياي ما نيز مانند غروب خورشيد

تيره و تار شده

كاش كودكي بيش نبودم

تا نمي توانستم درك كنم

بدي ها ، زشتي ها ، جنگ ها را

در كودكي آرزو داشتم

هرچه زودتر بزرگ و بزرگتر شوم

اما ....

حال كه بزرگ شدم

آرزو دارم پرنده اي بودم

تا ميتوانستم پرواز كنم

از اين دنياي بدي و زشتي

 به دنياي پاكي و خوبي

دنيايي كه پر است از

صلح و آزادي

ولي ميدانم كه آرزوي محالي است

اما من همچنان اميد دارم

شايد آزادي به سوي من بيايد

شايد بدي ها به خوبي ها تبديل شود

شايد پرچم سفيد صلح برافراشته شود

شايد ....

چون من معتقدم

خداي كوير همان خداي چشمه هاست

و از اوست

سفير صلح و آزادي

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر(بی نشان)
ساعت19:37---2 خرداد 1390
پرنده ای که رویِ شانه های تو لانه می کند....
چه حقیر است در نظرش , پــــــــــــــــــــــرواز (!)

عالی بود !


آروشا - اسم مستعار
ساعت16:50---28 ارديبهشت 1390
سلام
ممنون
حس جالبيه حس پرواز ! بخصوص با بال بسته يا بال شكسته


تنها
ساعت13:36---28 ارديبهشت 1390
سلام بهم سر بزن و با نظرات شادم كن لينكت كردم منم لينك كن

حسین(نای نی)
ساعت16:23---27 ارديبهشت 1390

سلام دوست عزیز.
وبتون خیلی قشنگه

همیشه آسمونی باشید



meysam
ساعت11:22---27 ارديبهشت 1390
سلام وب جالب و قشنگی دارین مطلبتونم قشنگ بود  انیدوارم موفق باشید

من و دوستم خدا
ساعت20:58---26 ارديبهشت 1390
سلام

وب خوبی دار

تصاویر وبلاگت حقیقتا خیلی خاطرات رو در من زنده کرد خاطرات قدیمی

موفق باشی

یا علی


دختري از جنس غم
ساعت19:20---24 ارديبهشت 1390
سلام ممنون كه اومدین . وبلاگتون عاليه من لينكتون كردم خوشحال ميشم لينكم كنيد

دختر آریایی
ساعت23:43---23 ارديبهشت 1390
سلام!!
وب قشنگی داری!!
لینک شدی!
در ضمن با حرفایی که تو این مطلبت زدی موافقم!!


Elham
ساعت22:07---23 ارديبهشت 1390
سلام... وب جالب و قشنگی داری...موفق باشی

فرشته
ساعت19:23---23 ارديبهشت 1390
میدانم نمی شود معنا کرد ...


زندگی زیباست اگرچه سخت است

جاده ای است هموار اگرچه پرپیچ و خم است

دفتری است کوچک اگرچه پر معناست

آسمانی است آبی اگرچه گاهی بارانی

خاطراتش زیباست اگرچه پر معماست

و

در آخر ...

دریایی است طوفانی که ساحلش آرام و قرار ندارد.


yasaman 
ساعت16:58---23 ارديبهشت 1390
فوق العاده زیبا بود
به امید روزی که به آزادی مطلق برسیم







امیر
ساعت23:23---22 ارديبهشت 1390
دوست خوبم
هم مطلبت وهم عکسهایی که انتخاب کردی،خیلی زیبا بود
موفق باشی


عشل
ساعت20:42---22 ارديبهشت 1390

سلام

 ممنون

وب قشنگی داری



ناصر دریایی
ساعت20:39---22 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز از اینکه به وب من سر زدی از شما تشکر میکنم مطالبت جالبه امیدوارم موفق باشی

joker
ساعت18:13---22 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیزم.
جالب بود
موفق باشی
بای


بازمانده عشق
ساعت17:06---22 ارديبهشت 1390
آسمنت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ParhaM تاريخ: 22 / 2برچسب:صلح , آرزو , دنياي بدي ها , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ایده من ماندن نیست ایده من رفتن است ایده من پرواز کردن است و نه هر پروازی و نه هر سویی فقط پرواز به سوی آزادی

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to underworld.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com